Beoordelingen van 't Geubeltje Cuijk

Recente recensies

4.0
Fenna Brown
30 september 2023

Normaal gesproken is het altijd goed en snel maar vandaag viel het erg tegen. 2 uur gewacht op onze bestelling (terwijl er ongeveer een uur werd aangegeven), en toen kregen we lauwe slappe friet. Viel helaas erg tegen. De stoofvlees was overigens wel weer heerlijk.

Berg
30 september 2023

We rijden er speciaal voor naar Cuijk Ik zie de mevrouw hard werken, maar in haar eentje kost dat veel tijd om alles te managen waardoor een gedeelte van de bestelling staat te wachten op de rest en daardoor lauw wordt. Ontzettend jammer want wij vinden het eten lekker.

Myra
17 september 2023

Steeds andere soorten friet. Deze keer echt bleek en smakeloos. Het stoofvlees erbij smaakte ook totaal niet. Vorig jaar kwamen we na een verbouwing hier wonen en hebben toen regelmatig wat gehaald met goede ervaringen. Dit jaar valt het steeds tegen. We zijn dan ook niet meer van plan om nog eens bij het Geubeltje te bestellen.

gerwin Dus
17 juli 2023

De bezorging was echt keurig op tijd en hij was ook vriendelijk maar toen ik de verpakking van de bestelling open maakte zag ik dat de snacks allemaal in 1 bakje zaten en mijn kroketten totaal geplet waren en dat weer over de snacks (frikandel en goulashkroket) van de gasten die ik hier op bezoek had en ze waren ook echt superzacht zodat ik ze amper nog beet kon pakken van wat er van over was. Ik had eigenlijk een friet speciaal en 2 kroketten besteld voor mezelf maar die kroketten was niet veel meer van over dus heb ik zelf mijn eigen kroketten hier thuis nog kunnen bakken anders had ik niks. Volgende keer beter op letten aub.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irma
30 maart 2023

Lekker

Gerard
16 maart 2023

Lekkere friet, lekkere shaslick, en lekkere satesaus.

Fabienne
26 februari 2023

Het eten is erg goed. Beetje jammer dat het een beetje mis ging met ophalen. 17.50 afgesproken en pas om 18.15 klaar doordat de verkeerde bestelling werd klaargemaakt.

Zoran
26 februari 2023

De bestelling wilde we laten bezorgen uiteindelijk heb ik het zelf kunnen halen omdat het anders te laat wordt om de kinderen in bed te krijgen. De frikadellen waren gebroken en erg hard gebakken de friet was erg slap en de kaassoufle was al leeggelopen en er zat nauwelijks kaas in. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luna
15 december 2022

Snel bezorgd en op tijd!

Gerard
6 december 2022
Van raaij
14 november 2022

Frietjes kwamen koud aan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hutting
24 juli 2022

Je besteld en komt veel te laat. Dan zit er de bami schijf er niet bij.betaal je voor plastiek tas en het wordt in een doos geleverd. Slecht.

Marion Van der meer
19 juni 2022

De frites waren weer heerlijk( en veel)

Marion Van der meer
4 juni 2022

Wij hadden onder andere een waterfiets besteld niet wetende dat wij hier zelf nog alle ingredi├źnten aan toe moesten voegen, dus die persoon had alleen frites en 2 frikandellen, die overigens heel lekker waren, maar er ontbrak iets!

Marion Van der meer
1 juni 2022

Hele goede kwaliteit, heerlijke frites, mijn man vindt de satesaus heerlijk. De porties zijn ruim voldoende!

S
14 maart 2022

Super goede service, lekkere zelfgemaakte nasiballen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Don Arts
14 maart 2022
Johan
6 maart 2022
M
28 januari 2022

Ze waren netjes optijd . Helaas was het eten lauw verder was de smaak goed

Bianca
22 januari 2022

Levering klokslag En het was heerlijk

gerwin Dus
9 januari 2022

Dik anderhalf uur te laat bezorgd en toen het dan uiteindelijk werd bezorgd nadat ik al een half uur daarvoor had gebeld waren de friet en snacks nog maar amper lauw ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicky
28 juli 2021

Bami menu besteld 2 x gehad met sat├ę stokjes en nu gehad zonder stokjes gebelt ja die hoorde er niet bij kreeg ik als antwoord

M.Poel
8 juli 2021

Helemaal top

Nicky
1 juli 2021

Heel erg slecht biefstuk was door gebakken dus niet weg te krijgen de pepersaus bevatte klontjes en het eten was koud

mieke
28 juni 2021

zeer tevreden.

Mat
18 juni 2021

Smaakte weer goed

Gerwin
13 juni 2021
Mat Poel
30 mei 2021

Lekkere frietjes met toebehoren ­čĹŹ

LB
8 mei 2021

Geweldige huisgemaakte nasibal. Lekkere frieten pindasaus. Goede biefstuk.

Don Arts
22 maart 2021
Joyce
11 maart 2021

Heerlijke friet en snacks, zijn altijd goed gebakken. Op aangegeven tijd bezorgd, vriendelijk personeel.

Don Arts
25 januari 2021

Alleen jammer dat het milkshake apparaat stuk was. Maar dat is overmacht. De snacks waren prima inorde. Bediening vriendelijk.

Hutting
27 december 2020

Was niet warm

Hutting
25 december 2020

Het eten was goed warm en snel bezorgd zeker de moeite waard

Djamilla
23 december 2020

Super super super. Echt heerlijk eten, goed optijd en vriendlijke bezorger. Zeker een aanrader.

Karin
13 december 2020
Hutting
11 december 2020

Bestelling was lekker snel bezorgd en de producten waren leker warm bezorgd

Van thiel
22 november 2020

Vlees vonden we aardig droog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Doorn
8 november 2020

Na een ochtend lekker even fietsen wilde we even wat warms in de maag. Dus gekeken of er een snackbar los was. Het geubeltje was open en we konden online bestellen. Dat was handig! 14 uur konden we de bestelling afhalen (4 warme snacks). We kwamen daar om 14 uur en alles was nog dicht. Paar minuten over 14 gingen de rolluiken open. Mijn man loopt naar binnen en kreeg te horen dat ze eigenlijk pas om 16 open zouden gaan en dat ze de website nog altijd aan moesten passen. Echt heel vriendelijk ging dat er niet aan toe. Lijkt mij hun eigen probleem en niet van de klant. Afijn. Er werd verteld dat de ovens en friteuses nog niet aan stonden dus ze wilde de snacks bezorgen. Mijn man was overdonderd en heeft ons huisadres doorgegeven. Daar werden ongeveer 50 minuten later de inmiddels lauwe snacks bezorgt. Geen excuses, geen fijne dag. Niks van dat alles. De zak werd in de hand geduwd en de mevrouw draaide zich om en liep meteen weer weg. Voor ons geen Geubeltje meer!!

Hutting
6 november 2020

Bezorging was mooi op tijd alleen friet en frikandellen waren niet zo warm de rest van de bestelling was goed meschien een idee om alles met folie in te pakken

Karin
1 november 2020

Heerlijke friet! Snelle en vriendelijke bezorging.

Debby Krispijn
19 september 2020

Mooi op tijd. Was lekker maar wel een beetje lauw geworden. Verder prima hoor!